dinsdag 26 februari 2013

RSS

Hallo Marjo.

ik ben eruit hoor.
om een RSS te vinden zoals we bedachten, het is veel makkelijker dan we dachten
als het weet is alles makkelijk, natuurlijk
eerst inloggen via je gmail
dan ga je naar meer kies uitrolscherm reader.
dan opzoeken naar b.v. libelle die heeft een RSS een uitgekozen en een abonnement genomen.
en zo ja deze kwam op mijn weblog als RSS.
een RSS is voornamelijk dat je op de hoogte gehouden van een bepaalde site.

Toch vind ik het lastig.
liefs Gerie

3 opmerkingen:

  1. Ha gerie, bedankt ik ga er donderdag ook aan werken . Zo te lezen waren we te moeilijk bezig.
    Je hebt ook een foto kunnen plaatsen zie ik ziet er gezellig uit. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Gerie,

    Wat knap dat je een RSS feed via Reader genomen hebt.
    En krijg je die feed dan op je "werkblad" van je blog te zien?
    Want ik zie niet zogauw iets op te blog (of heb je het ergens verstopt?)Of krijg je het dan via je gmail binnen?
    Zelf heb ik via Symbaloo RSS feeds genomen (ook op jouw blog, en dat werkt goed). Handige tip hiervoor staat op onze cursusblog (dat je kunt kijken op site 22 dingen, heel duidelijke uitleg vind ik).
    Ik vind het heel knap van je allemaal hoor! Groet van Noor

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dames, niks komt vanzelf op je blog. Als jee een rss aanmaakt zie je die terug in je reader. En je kunt ze natuurlijk weer verwerken op je Symbaloo dashboard!
    Succes. Inmiddels is Gerie al weer verder weet ik via Jelle!

    BeantwoordenVerwijderen