dinsdag 4 juni 2013

# 22 Inhoudelijke Reflectie

Daar gaan we dan.............. 23 dingen het is en was een hele onderneming. wel wil ik er aan toevoegen dat er een wereld voor mij open is gegaan, het kost veel tijd ik heb veel geleerd van 23 dingen. Google Drive vind ik een heel goede vorm van samenwerken, van berichten doorgeven. Symbaloo: te gebruiken in de Front Office. door het op het tabblad te plaatsen op alle vestigingen (symbaloo) onder een gekleurde knop b.v. alle formulieren en ga zo maar door. het is volgens mij makkelijker werken en overzichtelijk. de Website van Bibliotheek Waterland kan beter en duidelijker ingedeeld worden,het zoeken in onze website is nogal lastig voor vele mensen. (neem een voorbeeld aan de webpagina Kennemerwaard)de blognoot van deze Bibliotheek vind ik een hele goeie en de web site is erg overzichtelijk. onder digibieb staat o.a. blognoot. SocialMediaCaster is een nieuw innovatief product waarin sociale media ingezet worden ter verrijking van bronnencollecties. SocialMediaCaster verbindt onze producten met sociale media. wij bieden met dit systeem bezoekers en klanten een laagdrempelige, geautomatiseerde sociale media ervaring. De modern vormgegeven informatiezuil scant uw producten en zoekt automatisch gerelateerde informatie op het internet en sociale media. op sociaal media zoals Twitter en Facebook kunnen wij zeker actiever worden. ik zet hier bij wel de kanttekening dat het iedere dag wel tijd kost om dit bij te werken. het is natuurlijk van belang dat dit wordt gedaan. Het idee van Digitale Bibliotheek waarin we met alle Bibliotheken samenwerken, is een mooi voorbeeld (Lotte Sluyser geeft daar een goede uitleg over) daarin kunnen we de concurrentie aan met Bol.com

6 opmerkingen:

  1. Geertjesuitdaging is voltooid. En wederom ben ik het eens met bovenstaande reflectiepunten.
    Blogbuddy, het was mij een genoegen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lieve Noor,

      af en toe was ik wel langzaam met het beantwoorden, jij was altijd de eerste en dat waardeerde ik zeer, vond het altijd leuk, en leerzaam, ik hoop dat je in de toekomst er wat aan
      hebt, en het was mij een genoegen.
      zelf vond ik het pittig, maar jaaaaa... als je 63 bent heb je toch meer tijd nodig denk je niet. Noortje tot ziens liefs Gerie

      Verwijderen
  2. Die verdraaide aap is mij steeds voor (heel goed van die aap)!
    Gerie het is voltooid.
    Kort, nuchter en bondig waren je reacties. Mijn eindoordeel is positief.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat was ook de bedoeling Anjes, veel van opgestoken was soms voor mij zwaar, met het vele werk dat ik erbij heb.
      ik ben blij dat het nu afgelopen is.
      liefs Gerie

      Verwijderen
  3. Hoeraaa!! Geertje het zit erop. Als ik Anjes oordeel lees ben je geslaagd......

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hee die Ellen, dat kun je wel zeggen, maar we hebben wel weer het een en ander geleerd.
      en ik hoop dat jullie in de toekomst het kunnen gebruiken, anders weet je het niet meer, daar heb je geen inspanning voor geleverd toch.
      groet en liefs van gerie

      Verwijderen