dinsdag 5 maart 2013

#5 tweede opstartpagina

Na een moeilijke start veel zoeken hebben we het gevonden,
achteraf is het o o zit het zo,
maar voor we het voor elkaar hebben zijn we zo weer een paar uur verder.
Marjo en ik zitten in de zelfde groep en hebben besloten om ieder week samen de opdracht te gaan doen.

Dat werkt heel inspirerend en gezellig,
we zijn blij dat we dit besloten hebben.

en we hebben de leuke visjes op ons blog gezet,
en samen opgezocht hoe we onze buddy's ook op het blog van mij konden zetten.

tot de volgende opdracht maar weer.

Geertje

3 opmerkingen:

  1. Ziet er leuk uit Gerie, en fijn dat jullie het huiswerk al weer af hebben.
    Groetjes van je Blogbuddy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ellen,

      dank je wel, het is wel veel, maar ik vind jullie (Noor)
      blogs goed hoor, afgelopen week ben ik nergens aan toe gekomen.
      ik denk wel alles wat ik nu leer is weer meegenomen.
      het is nu zondag en erg koud, en ik heb nu even niets te doen dus van daar dat ik even terugblog.
      groetjes Gerie

      Verwijderen
  2. Hallo Gerie!

    Leuke visjes!En van je as vakantie ziet er ook goed uit! Je hebt al heel veel "gadgets"op je blog toegepast, mooi hoor!
    Groet van Noor

    BeantwoordenVerwijderen