dinsdag 9 april 2013

#10 online kantoortoepassingen

ik ben in de cloud, zullen we maar zeggen, wat is dit? ik heb de google drive uitgeprobeerd een test gedaan en die kwam in google drive terecht. zodat alle kringen het kunnen lezen, daarna heb ik er commentaaropgeleverd en naar Marjo toegestuurd en die kwam in haar gmail. dat betekent dus dat degene die het dokument eopheeft gezet de aanpassingen bij elkaar in de g mail krijgt en je kunt de definitieve versie op de drive zetten. dus de berichten van Anjes op de drive is ons voorbeeld. groet Geertje

3 opmerkingen:

  1. Hallo Gerie,

    Donderdag gaan Ellen v.d Velde en ik ook samen een document versturen en delen, kijken of wij het ook kunnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He Gerie, ik begrijp niet goed waarom ik niets zie van die gedeelde documenten? Welk document heb je gedeeld?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gerie, je gebruikt mijn prive gmail! Deel een document met anjesbibliotheek@gmail.com!

    BeantwoordenVerwijderen