woensdag 24 april 2013

# 13

Hallo Blogger in eerste instantie heb ik Facebook op de computer gezet, dat ging best wel soepel, maar ik wilde het ook op mijn telefoon, wat een gezoek we konden het niet vinden, hulp van buiten gekregen. Alexandra kwam van C.J.G. moest naar de w.c., Marjo vroeg heb jij ook een samsung, en ja hoor, zij is met mijn telefoon aan het werk gegaan wat ook nog niet soepel ging, maar het is gelukt. zo zie je maar als je wat vraagt komt het altijd goed. LinkedIn is een zakenpagina daar doe ik niets mee, maar mochtik het nodig hebben in de toekomst maak ik een account aan, het is ook mooi voor als je werk zoekt, kan iedereen je vinden. op hyves ga ik niet volgens mij is dit meer voor jonge mensen, en ik heb al genoeg aan Facebook en Twitter. Geertje(vind het goed zo)

4 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. nou Anjes gelukkig niet dat is niet zo fris.
      het eind van het hele verhaal was dat mijn telefoon niet goed was,
      dus de volgende dag naar vodafone en ja hoor er was van alles niet goed, dus deze mijnheer heef tmij het een en ander uitgelegd.
      na 1 uur was alles weer dik in orde.
      groeten en fijne vrije dag Gerie


      Verwijderen
  2. Waarom moet ik nu opeens aan dat reclamefilmpje denken waarin een meisje op de wc zit en haar mobieltje in de pot valt.....?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat heb je goed bedacht, maar ik zat niet op de w.c. hoor bah wast vies met je telefoon op de pot,
      maar het is allemaal goed gekomen.
      maar ik bedoel hiermee dat je samen heel wat leuke dingen komt.
      groet Geerje

      Verwijderen