dinsdag 14 mei 2013

#16 content curation

Dit is volgens mij heel goed voor de Bibliotheek. Wij werken met informatie en maken dit voor zoveel mensen toegankelijk. Het is belangrijk dat je makkelijk bij deze informatie kunt komen. Iedere keer verbaas ik mij over wat er allemaal mogelijk is. Volgens mij is het wel een vak apart om het allemaal goed overzichtelijk op de site te zetten. Bepaalde onderwerpen kun je bij elkaar zetten, wat overzichtelijk is voor het publiek. Hierbij een foto van de DVD's in de Beemster Bibliotheek.

2 opmerkingen:

  1. Mooie foto. Deze kan de bieb dan gelijk gebruiken voor een digitale krant (scoop.it) over dvd's.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. inderdaad, de displaytafel is een vorm van informatie filteren!
    Of ik scoop.it ga lezen? Ik heb er nog niemand in mijn kennissenkring over gehoord.

    BeantwoordenVerwijderen