woensdag 1 mei 2013

#14 Apps

Beste Bloggers, het verhaal van de Apps, sinds kort (verleden week) heb ik meer apps op mijn telefoon. ik ben naar voldafone geweest om dat ik via playstore mijn apps er niet op kreeg, hoe moet dat nu, maar het lag aan mijn telefoon. een vriendelijke mijnheer heeft mij uitgelegd hoe of wat. sind dien heb ik een app van twitter,you tube, facebook mijn blog,vanmorgen heb ik de biebapp eropgezet dat was leuk, ik kon gelijk zien dat ik mijn boek terugmoestbrenegen of verlengen. Geertje

3 opmerkingen:

  1. Fijn dat alles nu weer goed werkt en heb je dat boek al netjes ingeleverd?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zie je wel dat het niet aan jou lag? Gewoon een foute instelling!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. waar zo'n cursus al niet goed voor is! Jij gaat de problemen niet uit de weg!

    BeantwoordenVerwijderen